dimarts, 13 de març del 2018

ELS NENS I NENES DE 2N FAN POEMES DE L'HORT!

Els nens i nenes de 2n de l'escola estan treballant la poesia.
Porten molt de temps parlant de la rima, cercant paraules que rimen entre si i elaborant rodolins de temàtiques molt diverses.
Avui han estat elaborant rodolins sobre les hortalisses i les plantes de l'hort.


Voleu llegir-ne uns quants? Aquí teniu un grapat:

Les carxofes 
són molt bones.
Aquest enciam
és molt gran.
M'he menjat unes bledes
i de postre cireres.
Els dàtils
es mengen fàcil.
Les faves
no són pas blaves.
Aquest fruit es diu gerd
i és molt vermell.
M'he fet una taca
amb un tomàquet.
El julivert
és molt verd.
D'aquestes vinyes
no surten pinyes.
Unes bledes m'he menjant
i m'han agradat.
Jo oloro el romaní
quan es fa de nit.
La kalanchoe és una planta amb flors
que té molts colors. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada